Dobra passa Kancelarii Garlacz przeciwko Deutsche Bank trwa! Kolejne umowy nieważne.

Z wielką radością informujemy, że w dniu 15 listopada 2021 r. uzyskaliśmy kolejne korzystne wyroki w sprawie przeciwko Deutsche Bank Polska S.A.

Sąd Okręgowy w Warszawie wyrokiem z dnia 15 listopada 2021 w sprawie II C 612/17 ustalił nieważność umowy kredytu oraz zasądził dochodzone przez stronę środki wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie za okres objęty sporem.

Satysfakcja jest tym większa, że sędzią referentem w sprawie była SSR (del) Anna Bonkowska, w której przypadku jest to jeden z pierwszych, jeśli nie pierwszy w ogóle, wyrok unieważniający umowę kredytu denominowanego, zaś sama walka przed Sądem w tej sprawie trwała 4 lata.

Z uwagi na fakt wydania wyroku na posiedzeniu niejawnych w chwili obecnej nie posiadamy szczegółowych informacji odnośnie motywów rozstrzygnięcia – gdy tylko pojawi się pisemne uzasadnienie z pewnością o nich poinformujemy.

W dniu 16 listopada 2021 otrzymaliśmy kolejny wyrok przeciwko Deutsche Bank Sądu Okręgowego w Warszawie (XXVIII C 1090/21). Tym razem zaoczny bo bank nie zdążył z odpowiedzią na pozew. O tej sprawie poinformujemy wkrótce.

W chwili obecnej oczekujemy na kolejne rozstrzygnięcia w sprawach z udziałem Deutsche Bank. Aktualny stan spraw Deutsche Bank z udziałem konsumentów to 8:0.

Sprawy klientów Deutsche Banku prowadzi mec. Barbara Garlacz z dedykowanym Zespołem ds. Deutsche Banku. Zespół opracował kompleksową argumentację na nieważność umów tego banku opierającą się nie tylko o odesłania do tabel kursowych ale także pozostałe mechanizmy umowne, które także w naszej ocenie z powodzeniem można uznać za nieuczciwe i bez których umowa nie może się ostać.