3:0 dla Kancelarii GARLACZ vs. Deutsche Bank. Kolejna wygrana z DB. Rozgrzewka przed rozprawą w Sądzie Najwyższym 15 października 2020 roku

W dniu 14 października 2020 roku w sprawie prowadzonej przez mec. Barbarę Garlacz Sąd Rejonowy dla Warszawy – Śródmieścia (sygn. akt VI C 247/19) stwierdzając nieważność umowy kredytu Deutsche Banku zasadził roszczenie powodowi. Tym samym jest to już trzecia wygrana Kancelarii GARLACZ z tym bankiem.

Tym samym Kancelaria GARLACZ posiada 100% spraw wygranych a dotyczących umów tego banku, w których sądy uznały status konsumenta.

W sprawie tej sąd całkowicie zgodził się z naszymi zarzutami wobec umowy stwierdzając jej sprzeczność z art. 69 prawa bankowego w wielu aspektach, a także z art. 385(1) k.c..

W sprawie przed Sądem Rejonowym dla Warszawy – Śródmieścia bank próbował także zakwestionować status konsumenta i to dopiero na ostatniej rozprawie. Jednak nasza szybka kontrofensywa doprowadziła sąd do przekonania, że nasz powód to konsument.

Sprawę prowadziła mec. Barbara Garlacz wraz z Zespołem ds. Deutsche Banku.